Djupet

Då vare dags igen, tankar i en snurrande karusell!
När är man nöjd?
När är man vuxen?
Hur mycket kan man begära?
Super nöjd och totalt tillfredställd på dagarna när allt mellan träning av kroppen, bus med betydelsen och vardagssysslor och jobb knackar på dörren, då är jag i mitt esse!
När mörkret faller, Liten somnar och alla andra runt omkring har sitt så kommer rastlösheten som nästan kan jämföras med ångest känslor, varför?
Måste det hända nått hela dygnet för att jag ska känna mig nöjd?
Är jag den enda som inte uppskattar tystnad, ensamtid och slapp i soffan?
En gång i månaden max känner jag att jag vill vara ensam och helt själv och bara njuta, vilket i och för sig varar i nån minut sen är jag mitt rastlösa jag igen.
Är du vuxen!?

Innan mörkret var ett faktum sken solen varmt i våra ansikten när vi rullade vagnen mot dagis och jobb, sedan blev det en hektisk dag i butiken med skor högt och lågt!
Suget efter nya skor sitter fortfarande kvar och jag funderar på vilka jag ska ha medans jag vilar ögonen på mina plastikkirurger i Nip&Tuck!
Livet på en pinne..

Möt mig i drömmarna ✔


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0