Dagens..

Dagens överraskning var när jag fick ett samtal av en barndomsvän som inleder samtalet med vilket fint väder vi har i Karlskoga, jaså ?
Åker hon till min nya lilla stad utan att hälsa?
Surprise! "Jag ska hälsa på dig"
Yeeeey, se och lär grabbar det är så här vi tjejer vill ha det, överraskningar deluxe.
Vagnen som i normala fall kör i 300km/h gick idag i ungefär 600km/h till lilla busstationen för att möta upp min fina vän, lyckliga mig liksom!
Äntligen lite kvällssällskap i min lilla koja till lägenhet, det börjades skvallras och skrattas direkt. Lycka!

Dagens andra hamnar under kategorin lycka och kom att hamna i det facket i min samling efter ett tappert försök fått betydelsen i livet att släppa dagen och fånga natten och alla underbara drömmar, försöker med allt utan framgång så tar fram sista alternativet- skönsång!
"När trollmor.." Mmmmm "elva små troll" mmmm "oajajaja buff oajajajajaj buff.."
Liten bryter ut i skratt och jag försöker hålla mig, han ska ju faktiskt sova!
-Hahahahaha Mammaaaa, meeeeer!
Fortsätter sjunga, Milo skrattar mer, jag sjunger mer & Milo pekar på min mun och skrattar så tårarna sprutar på han och han får hicka (!) Blir fundersam på om jag verkligen sjunger så jävla kasst asså?
-Mammaaaa, aj aj aj, hahaha, puff puff, hahahaha!
Så var det även kört för min del, skrattet sprudlade ut och den seriösa sjungande mamman hamnar på samma nivå som den 2-åriga pojken!
Vi skrattade oss till Milos sömn!
Älskade unge- ger sol i det mörkaste Oktober, värme i det kallaste December och kärlek i det fattigaste tider!

"Vill inte leva en sekund utan Dig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0