Bring the action

Idag började dagen med ett bankbesök- jag är numera skuldfri och äger heller ingen bil, skräck blandad förtjusning!
Ett gråtkalas följt av skrattkalas med en touch av sång och dans i mitt vardagsrum resulterade i samma humör på jobbet, på gott och ont?
Några bra kunder, några andra.
Avslutade Fredagsjobbet och övergick till Fredagsmys då jag fick em chokladask framräckt direkt till mig, då måste jag nästan gråta igen, men som VM vinnare i hålla-tillbaka-tårarna så var det inget problem denna gång heller.
Går den tomma och kalla gatan upp till förra svärföräldrarnas lägenhet och möts av min prins!
Vi vill festa till det en vacker Fredag som denna så vi tar en fika på Milo's favorit ställe- N Sportbar!
Pizza & Lets Dance avslutar en kompisvecka som ser sitt slut imorgon!
Sambolivet går ännu en gång ifrån mig..

Skulle vilja veta hur Du tänker?


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så himla vacker bästa du! <3

2013-04-06 @ 04:22:53
URL: http://annfor.blogg.se
Postat av: Karin

Härligt med fina ni på finbesök :)

2013-04-06 @ 12:50:26
URL: http://karinssnurriga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0