Best day at Week!

Söndag- Äntligen!
Veckans enda lediga dag ✔
Hur man spenderar den bäst?
Hemmaträning, lek & bus med Liten, promenad i solen med finaste vännen och pannkaks kalas!
Älskar känslan av att tycka om lediga dagar!

Dagen till ära är vi i samma tankebanor utan att ha hunnit pratat med varandra, vi känner varandra väl- telepati med några av mina tjejer!
Det som kallas själsfrände?
Och appropå själsfrände så är jag & lilla själsfränden Milo inne i en vägra-sova-fas!
Skrattar och busar, och jag ska hålla mig för skratt!
När jag blundar för att försöka luras att jag sover så han ska somna så försöker han smyga ner från sängen (!) Unge asså!
"Håll hårt i rutinerna, visa vem som bestämmer, va lugn"
Yeah right, vi vet ju alla vem som är herren på täppan- Milo Hedström ❤

'Jag kanske har gjort bort mig?
Varför ska jag alltid ha kontroll över allting, och veta allt innan det skett?'
Trött på att ha is i magen- jag har fått brainfreeze! ✔


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0