Wedding

Kollade film om bröllop- vad kommer jag att tänka på då?
Jo ett romantiskt Wedding såklart!
Börjar direkt att fundera på vad jag själv skulle bära, bjuda på, blommor, musik.. Allt!
Är det inte alla flickors dröm att gå fram i kyrkan och kyssa mannen man älskar framför alla nära & kära, inför sig själv och eviga kärleken ?
För mig- enkel klänning, dresscode valfri, maten ska vara enkel och populär så det passar alla.
Trots att jag kan hålla med om att jag är en ganske färgstark och egendomlig person med mina egna lagar, riktningar och funderingar, hellst vill ha det på mitt sätt och ha full kontroll på allt jämt så skulle jag inte tvinga nån till viss klädsel, dyr kaviar som ingen gillar eller tråkig vals för sakens skull, gifter mig antagligen för kärlekens skull och allt annat lär vara oviktigt en sån stor dag i en liten flickas liv?

Om jag alltid kommer vara ihop med min egna Mr Big- M Hedström och hittar dom perfekta BytaEfternamn/ BliVuxenPåRiktigt/ INödOchLust/ I Do -skorna, då kanske det vankas bröllop nånstans i världen.. Nångång !
Den som lever få se..




Kommentarer
Postat av: Mr Big

Klart att vi ska gifta oss Älskling :D

Efter vårat andra barn blir bra ;)

2012-09-07 @ 07:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0