Tisdag

Påtankad med energi av min kära idol M. Montazami- underbar älskad !
Nu kommer jag hoppa & skutta fram imorgon när jag tar över vab från Mr M som varit hemma idag med våran sjukling.
Tänk om man fick en egen Montazami att ha i lägenheten, i väskan, under barnvagnen, överallt!
Då skulle jag bli minst lika gammal som dinosaurierna hade varit idag- ett gott skratt förlänger livet.
Med gäspen konstant i munnen sappar vi fram och tillbaka på televisionen som
det så fint heter, right ?
Gammal och vis- jo man tackar.

Täcket mellan låren samtidigt som man sträcker ut tårna ordentligt det är nästan lika skönt som att bli kliad på underarmen av någon med långa naglar.. Mmmm !
Nattcreme är på & tänderna borstade, endast släppa-taget-känslan är på tröskeln och på väg in i sovrummet..
Välkommen feeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0