Svår att leva utan svår att leva med

Lars Winnerbäck skrev den texten till mig - jag är svår att leva utan jag är svår att leva med!
Mest är jag nog svår att leva med, tyvärr!
Utbrott, så arg att tårarna bränner under ögonlocken.
För en iPhone ?
Skiten slutade funka och jag får damp, kan liksom inte leva utan henne!
Grinig och tvär som en snorunge slänger jag på mig täcket och gömmer mig, mitt liv är på väg neråt, långt ner som i helvetesgapet, eller inte ?
Inte för min iPhone väl ?
Eftersom jag har världens bästa sambo som alltid vill mig väl och hjälpa mig med allt så kliver han upp och grejar med sin iPhone, byter kort och donar!
Allt för att jag ska bli nöjd och glad, men det blir jag inte, inte då!
Är jag arg så är jag arg, tyvärr.
Men idag uppskattar jag det, och blir ännu lite mer kär i mannen i mitt liv, lite skamsen också för mitt barnsliga beteende!
Hur skulle jag klara mig utan han ?
Kääääär !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0