Sista sommardagen

Fredagen den 31 Augusti, var det sista sommardagen ? Av den pyttelilla sommaren som varit vill säga!
Armvärmare, nya kängor och tubhalsdukar ligger i korgen i vita kubmöbeln i hallen.
Vinterskor är inköpt till Milo och overall letning som en besatt är igång satt, sån är jag !
Alltid i tid.. På gott och ont!
Skulle liksom inte kunna förlåta mig själv om jag var ute för sent så Liten fick gå runt i fula kläder, Nää Hujedamig!
Ibland känns det helt underbart att inte ha värre problem än så, tyder på total lycka & tillfredsställelse i livet.
Retar säkert gallfeber på många, vilket gör det ännu lite roligare!
Går fortfarande i intedningstankar- är hysterisk över jobbfunderingar- dagdrömmer mycket! Trots byte av årstid går tankarna i samma lilla spår.
Tittar på klockan och konstaterar att jag måste börja leta efter mitt ansikte och snygga kläder i garderoben för snart börjar 2 timmars hårt jobb (!) på mitt favorit jobb !
Välkommen & Lovely Saturday ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0