Pigg

Världens piggaste kille borde få pris för att han är så hyper direkt när han slår upp ögonen!
Milo såklart!
Flyger upp ur sängen och springer till soffan eller till sitt rum och slår sig ner i sin sittsäck- och studsar på plats och härjar, då ska min Kid ha film på och givetvis frukost på plats ! Kung Milo!
Sen flyger det leksaker, det dansas, åker bobbycar så allt ramlar omkull. Mellan varven kommer det ett utdraget maaaamma, ur litens mun!
Kanske för att kolla om jag är med i samma tempo ?
Full fart.
Vart kommer energin ifrån ?
Skulle gärna ta en smula då jag själv inte ens orkar gäspa vissa mornar.
"Känner doften av nybryggt kaffe och blir glad ! Lycka ! Men vem har bryggt det åt mig ? Måste varit jag själv i sömnen"
Vilar ögonen på Musses klubbhus innan det är dags att leta efter ansiktet, räta ut kroppen och leka virvelvinden i garderoben i hopp om att det dyker upp nå kul som man kanske mot all förmodan har missat!
Fångad av en stormvind..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0