Hiho

Då var det morgon och ny dag ännu en gång.
Kaffet ska svepas, håret ska light'as upp och brun-utan-sol-servetterna ska gnidas in över min kropp.
Känner att jag likt hösten är kall, grå och slapp.
Nu måste jag fräschas upp- för min och mitt egots skull.
Och som extra krydda på tillvaron tänkte jag unna mig och mitt vardagsrum lite inredning innan jobbet.
Min lilla myshörna i Livingroom ska spegla oss och känslan av : äkta Hedström/Vatanen ska skrikas ut!
Än så länge fattas det lite krimskrams men inte hittat de perfekta sakerna.
Sån är jag- perfektionist!
En lampa, spegel och tofsar- jag tror det är det som fattas för att jag ska kunna mysa i lugn och ro för mitt inre.
Om det blir perfekt efter det ?
Den som lever får se..

Ha en trevlig höstdag för det tänker jag ha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0