Dagis

Galet det där med dagis, tider och avgifter!
1100:-/månad för att få ha min skatt på dagis så han kan leka med sina små kompisar, helt klart värt det!
Men allt hets kring vilka dagar han får vara där, vilka tider och hur många timmar per gång- det är jobbigt!
Bara för att jag inte har fast jobb utan går på timmar får inte Milo vara där när som hellst, men att betala lika mycket som två heltidsarbetande föräldrar för att få dagis, det går bra ?!
Logiken tack ?!
Skakar av mig frustrationen och längtar tills ensam mamma dyker upp i 60"arn framför mig, tills dess spetsar jag öronen till X-factor- ibland njutning ibland tortyr liknande känsla!


Kommentarer
Postat av: Anna

Precis så är det för oss oxå!! Fast tror vi bet 1260:- till å med!

2012-09-18 @ 19:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0