Bra vs. Dålig

Dagen började med tråkigheter för min del, Inge allvarligt och inget som gör nån skillnad nånstans eller så, endast en känsla av oduglighet och det räcker för att få mina mungipor att luta åt fel håll. Men jag är bra, det är jag faktiskt!
Sen blev dagen awesome- sol och +15 grader och fika med mina lyckopiller.
Bullar, chokladbollar och massa kaffe med så mycket lättmjölk i att det snabbt går från varmt till kallt och färgen går från mörkbrun till beige, och själva caf'e stugan var på B-gatan med lekrummet i fokus för min betydelse.
För det är jag värd!
• Lyxfällan och ensamtid under filten•
Kvällens fundering är kring lyxfällans pengar på budgettavlan, is it for real?



Kommentarer
Postat av: Karin

<3

2012-09-14 @ 21:09:15
URL: http://karinssnurriga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0