Bästa avslutet

Pizza, turkisk peppar & sockerdricka tillsammans med kärleken framför en film i soffan- Lovely !
Önskar att tiden tillsammans var längre, men tiden springer fort iväg och sängen kallar på oss, redan uppvärmd av Liten som har snurrat runt i sängen i väntan på oss.
Mamma-Pappa-Barn-Katt i samma säng (!)
Inte konstigt att man vaknar trött & svettig de flesta mornar, samtidigt är det såklart super mysigt att hålla hand med stora kärleken över lilla kärleken.
Den här tiden kommer inte tillbaks så njuta är enda rätta, om det gick skulle jag pausa tiden och ta ett djupt andetag och bara le, men livet är för stressigt!
Snart är Milo ute på moppe och raggar brudar eller är på ungdomsdisco medans vi dricker rödvin och tittar på kvällsnyheterna och suckar åt allt elände i världen som dagens ungdomar ställer till med!
Blickar framåt och lever i nuet..
Vi snorar vidare och hostar, Milo gråter mellan varven av utmattning och jag lider av rastlöshets syndromet à la ADHD- Garderoben är rensad & organiserad till det bästa och den skriker efter mer kläder, stort-stickat-slitet • The Magic S!
Jag som alltid är noga med tider är försenad till min egen skönhetssömn, läxa !
Peace&Love ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0