20120902

Söndag- men inte vilodag! Inte för att jag har nå tungt jobb, men jag är ändå på plats!
Snorig och hängig ! Jag som aldrig blir riktigt dålig, såklart är det för att jag va så stöddig och påpekade att JAG ALDRIG blir så sjuk, som man ibland önskar, så man får ligga under täcket och kolla på film!
Så nu är pannan tung, näsan röd och ögonen tårfyllda- men Inge mys och film!
Jag blev lurad! Grattis !
Bara för att tillägga så handlar allt om karma..
Nångång nånstans i livet har jag gjort nå dumt för att förtjäna detta!
Punkt 201 på listan kanske ?

Med bästa sällskapet- blogg.se kastar jag i mig min lunch, köpt- välplastad-söndervärmd och ändå ganska bra matlåda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0