??

Jag blir arg, ledsen & äcklad!
Såg på både efterlyst och på nyheterna om människan som rånar killen som ramlar ner på tågrälsen istället för att hjälpa honom (!) jisses !!
Han liv var asså värd 1500 kr, en mobil och en halskedja för rånaren.
Offret klarade sig i livet efter att ha blivit påkörd av tåget men fick amputera en del av vänster fot samt en för alltid skadad höger knä.
Hur tänker man då ?
Sitter ensam i soffan med tandblekningen i munnen och dreglet längs hakan när nyheten når mig och jag ännu en gång blir varse om att hoppet för mänskligheten har nått botten.
Fy skäms på såna personer.
Ska jag verkligen uppfostra och släppa ut mitt älskade lilla barn i denna värld där materiella saker och pengar väger högre än människolivet?
Nää Hujedamig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0