P-Möte!

Japp, då var det dags igen..
Att träffas privat på Harrys, i privata kläder ! Inte varje dag man ser bartendern, servitrisen eller diskaren i annat än i dresscode: Black!
Såklart har alla ett privatliv och det kom ju inte direkt som en chock men ändå börjar Maja-Tankarna snurra, att alla faktiskt gör sitt och fungerar olika även i det privata livet (!)
Kanske var lika konstigt för vissa av personalen som jag inte känner förutom i jobbet att se mig i privata kläder, med utsläppt hår och med min betydelse i släptåg, som dessutom höll låda för hela slanten? Eller är det bara jag som alltid funderar över allt och inget jämt?
En godisätande och sockerspeedad Kiddo som pratade högst av alla, skrattade och sprang runt runt runt.. Runt..
Med smak av jobbkaffe i munnen fortfarande, för Harrys kaffe är godast, sitter jag ensam i soffan efter att Milo tagit natten av utmattning redan i vagnen ! Den gamla vagnen dammades av och åter igen fick Karlskogas små gator se skymten av min tidigare kärlek, en kärlek som svalnat- den fina blåa Emmaljunga Cangaroo vagnen.
Jaa, det är sant ! Jag har släppt mitt barnvagnsberoende efter att ha testat 4 olika vagnar på 1,5 år och har kommit på att man faktiskt inte kan vara förälskad i en barnvagn, eller kan man?
Hur som hellst, med eller utan förälskelse, blått eller svart, så är min röda tråd bortblåst av höstvindarna som härjar utanför mina fönster på andra våningen!
Inte som en Trevlig Tisdag på Skybar i Västerås men nog så bra att kallas Trevlig Tisdag!
Hej å hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0