Oct. 09, 2012

Min stackars kille somnade utmattad och mer mamma-kär än annars!
Hela dagen har han antingen suttit i mitt knä eller på min höft när jag gått nånstans, det är inte lätt att vara liten och sjuk!
Däremot behöver han inte vara sjuk så länge till eftersom han väger massor och dessutom är lång, vilket medför bärsvårigheter för mig som är så kort men med tanke på dagens inte allt för trevliga vätskor från olika hål så blir det en hemmadag imorgon med.
Längtar faktiskt till morgonen gryr fast det oftast blir för tidigt för min smak, längtar till att se hans leende och höra hans skratt! Goa unge! Kvällarna blir oerhört långa nu när uppdrag målning är slutfört och jag sappar allt för mycket på TVn!
Är det verkligen sant att det endast ska vara 2 bra program på en hel vecka ?
Inte försöker jag mig på att sticka igen efter jag la ner stickorna i 5:e klass på slöjden, inte heller tänker jag någonsin mer ens titta en sekund på något som Harry Potter.
Ge mig Sons of Anarchy!
Tills dess rensar jag skafferiet på allt som går att svälja, målar naglarna och ler fortfarande åt Maria Montazami och hennes I-Lands problem med alla dessa lampor!

God natt vänner & fiender!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0