Liten blir stor !

Åå snälla nån, vi måste pausa tiden, på riktigt !
Min lilla kille är ju inte liten !
Här går jag runt hemma och kånkar och bär på mitt stora barn som han vore liten.
Eftersom nån stulit massa månader i mitt liv som jag inte vet om så borde jag få några tillbaka.
Liten kan allt själv och älskar att testa sig fram och behöver inte mamma och pappas hjälp till allt, som jag ibland önskar !
Imorgon ska nämligen Milo ta sitt första dagisfoto, herre guud!
Det är nu jag verkligen börjar komma till insikt att jag har ett barn, inte en bebis.
Såå stor.
Ojojoj, tiden går fort när man har roligt, right ?
Åå roligare och betydelsefullare tid har jag aldrig haft förens min betydelse valde att komma ut för 1,5 år sedan.
Dags att fundera ut kläder till morgondagen.
Älskade prinsen kommer bli så fin på kort och alla kort, från första dagisfotot till sista studentfotot ska givetvis sparas!

Så älskad från första stund- Milo Mikael Hedström ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0