L-Day

Iväg till större grannstaden- Örebro !
Shopping och familjemys när det är som bäst!
Kvällen kom fort, eftersom jag var ledig, för då går alltid tiden fort! Konstigt nog!
Med för stora skor beger vi oss till festen där vi ska fira 27åringen.
Lite rosevin, lite bål & en (1) Newcastle senare är vi på krogen, det som annars är mitt jobb.
Ännu engång bevisat att det inte är nått för mig, ville hem direkt när mina röda klackar nuddade uteliv.
Ger tillslut upp och går hem ensam i natten och regnet med klackarna under armarna..
Bakom mig kommer polisen och undrar varför jag går utan skor när det är 5grader ute ?
Sen skrattade vi tillsammans och dom åkte, på ett ögonblick var även jag hemma.
Hej å hå!

Söndag och 1års kalas innan vi tvärdäckade i sängen hela familjen!
Äntligen Måndag och vardag igen !
Som jag längtat..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Håller med att vardagarna är bättre än helgerna.
Rutiner är à-o för mig och helgerna drar med sig för mycket ensamtid & slöartimmar.

2012-10-01 @ 08:28:50
URL: http://emsiiiis.blogg.se
Postat av: Karin

hihi tokfia <3

2012-10-01 @ 09:20:11
URL: http://karinssnurriga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0