Hur många varv går skivan på repeat innan den går sönder ?

Hälsat på min gamla fina stad- Västerås!
Laddat batterierna hos familjen, och bara andats in energi.
Va underbart det hade varit att få träffa dom oftare, va pigg jag skulle vara.
Kommer jag någonsin känna mig hemma på riktigt i lilla nya staden ?
Saknar och längtar efter Västerås, familj, några vänner, utelivet, för att inte prata om citylivet och tempot.
Egentligen är det väl inte staden i sig vs nya, utan rädslan att inte kunna ställa om helt till småstadsliv, alla-känner-alla syndromet, har man inte gått i samma klass så är man kusiner eller gamla KK's! Alla är så inne i sitt och det gamla, förändringar är farligt.
Själv är man som en vandrande ailien, uttittad, utanför och många gånger ensam !
Vem knackar du på utan inbjudan ?
Vem ringer du mitt i natten ?
Vem berättar du ALLT för ?
Lite så går tänker idag när jag och Liten är hemma med magsjukan eller liknande, kanske nått i släkt med magsjukan som alla andra ?

Kramkalas och eftermiddagsvila med prinsen Milo! ❤


Kommentarer
Postat av: anna

Du kan fortfarande ALLTID ringa mig,
även om vi är några mil ifrån varandra
så är jag bara ett samtal bort!

och vem vet, en dag kanske ni är tillbaka till lilla västerås igen!

2012-10-09 @ 19:03:24
URL: http://www.honsomvillveta.blogg.se
Postat av: anna

Du kan fortfarande ALLTID ringa mig,
även om vi är några mil ifrån varandra
så är jag bara ett samtal bort!

och vem vet, en dag kanske ni är tillbaka till lilla västerås igen!

Saknar er! <3

2012-10-09 @ 19:03:41
URL: http://www.honsomvillveta.blogg.se
Postat av: Karin

Mig kan du ringa när som! Knacka gärna på min dörr i trollskogen! Jag finns för dig när du vill i nya lilla staden. Och vill du att jag kommer och knackar på din dörr behöver du bara slänga ner nyckeln ;) <3 kram och kärlek.

2012-10-09 @ 20:10:32
URL: http://karinssnurriga.devote.se
Postat av: Anna galenpanna

Mig kan du knacka på hos, ringa mitt i natten och berätta allting för. Det vill jag att du ska veta <3

2012-10-09 @ 20:45:05
Postat av: Frida

Uttittad blir du bara för att folk är avundsjuka på att du är snygg. Men utanför och ensam? :( Ingen bra känsla.. =/

2012-10-09 @ 22:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0