Hulken

19.40 igår kväll när resten av Sverige tittar på TV efter sin middag tillsammans efter jobben på varsitt håll, begav jag mig på BodyCombat med min Hulk kompis!
Handen på hjärtat så ville jag dö efter 15 minuter (!) men ville såklart inte ge upp utan slutförde det jag påbörjat, så gör jag alltid.
Mör i kroppen och svett rinnandes funderade jag på hur jag skulle orka plocka upp nya skor och placera i butiken idag, tänk om jag inte kan röra armarna över huvudet ?
Så trasig kände jag mig.
Men morgonen gryr & Lilleman har börjat med en ny väckningsmetod - slita bort mitt varma och sköna täcket så jag tror att jag ska frysa ihjäl när mitt varma täcke nuddar golvet och kylan lägger sig över mig och kryper in genom mitt skinn och gör blodet till is! Brr.
Då måste man ju gå upp och kasta på sig gråa One-piece'n för att inte bröstvårtorna ska ramla av !
Rusar upp och känner igenom lilla kroppen för att få känna en av världens få sköna smärtor- träningsvärken !
Vart fan är min träningsvärk ? Jag som slet som ett djur igår !
På't igen ikväll och önskan om jag-är-så-bra värken står kvar och kanske kommer på besök imorgon!

Efter en mysig frukost i soffan med Lilleman till Disney Junior flög leksakerna ut ut lekrummet och landade i vårat vardagsrum.
Jag lär hämta kaffe om jag ska orka busa & leka!
Trevlig Tisdag.


Kommentarer
Postat av: Karin

Lööööv combat!

2012-10-02 @ 17:40:34
URL: http://karinssnurriga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0