Hjälp!

Som sagt är jag förälskad i vitt, Inge nytt.
Jag slipar ner och målar om saker lite överallt och det är jätte kul, älskar att måla, alltid gjort- Inge nytt där heller.
Och nått annat som absolut inte är nytt heller är min inhandlade lampa från loppis!
Den var så otroligt ful att vi fick oss ett gott skratt medans mina göra-om tankar redan var i rullning, dock var skärmen så ful att den inte ens fick lämna loppis lokalen (!)
Idag är hon nedslipad och ommålad och redo för en ny skärm, men min stora frågan är vart jag hittar en jätte stor, naturvit och snygg skärm ?
Kom ihåg att allt jag gör är på förälskelsens tecken, det måste gnistra och blixtra och pirras i magen för att jag ska bli nöjd! Oooh whish me luck!

Liten är fortfarande sjuk och innan den här dagen ens börjat konstaterar jag & dagisfröken att jag och Milo blir hemma resten av veckan med.
Det får bli att rensa skåp och lådor, kasta- göra om- och tänka nytt!
Alltid tänka nytt!


Kommentarer
Postat av: Karin

Svenska hem men där e det dyrt. Chili. Jysk. Ikea ;)

2012-10-10 @ 10:34:11
URL: http://karinssnurriga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0