Full fart!

Lördag-Söndag spenderades i Västerås, träffa familj och barndomsvänner, precis vad jag behöver i mörka Oktober.
Funderingar kring adventsljusstake, inget som får mitt hjärta att klappa extra och allt sker ju förälskelsens tecken, right ?
Beställde en adventsljusstake av min påhittiga och duktiga barndomsvän, där tar inte fantasin slut eller åker på semester.
Så en vacker ljushållare i vitt med silverdetaljer lämnade Västerås för att följa med hem till mig och pryda våran lägenhet när det tids nog är dags!
Egen design- personlig och min. Lycka!
Veckans första dag gick av stapeln i ledighets tecknet och jag har spenderat varenda sekund med min betydelse i livet, som alltid.
Polisskolan och ensam mamma på dumburken är jätte bra tidsfördriv innan detta dygn tar slut.

Kramkalas med Mr M- glass med chokladsås & långkallingar under filten i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0