Fredag

Plötsligt känner jag en liten hand i min mun när jag sover, vilket jag inte alls ville ha så där var det morgon och dags att gå upp eftersom Liten inte kunde gå med på att sova utan sina fingrar i min mun (!) vilka idéer ibland säger jag bara, för att inte tala om envisheten!
Morgon och mörkt, tänder hela lägenheten med massa doftljus, älskart!
Doftljus av vanilj och nybryggt kaffe doftar ljuvligt tillsammans, passar lika bra ihop som jag och min Mr M.
Ungefär som Jing&Jang, Piff&Puff eller mjölk&oboypulver.
Kärlek kärlek kärlek- det enda rätta denna gråa och tråkiga tid på året.
Mellan beiga väggar, vita möbler och Bumbibjörnarna i bakgrunden hörs en liten mans röst- min mamma, min maamma, miiin maaaamma!
Älskad från första stund, Milo Hedström.

Fredag ännu en gång och barjobb natten lång! Vad dricker du för drinkar?


Kommentarer
Postat av: Karin

Lillprinsen <3 Igår drack jag rasberrymoijito :) MUMS!!!

2012-10-20 @ 11:59:37
URL: http://karinssnurriga.devote.se
Postat av: Anna-Sara

Följer din blogg o måste tacka för dina toppen inlägg! Det är så mysigt o roligt att läsa om ert liv :)

2012-10-20 @ 15:52:21
URL: http://annasarajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0