Day off!

Äckliga människor !
Har alltid sagt att jag hellre skulle rädda ett djur än människa, att jag skulle vilja ha människouppfödning och slakta och äta, istället för söta oskyldiga djur! Men så funkar det tyvärr inte, för då är man mördare och kannibal (!)
Men droppen är när jag trots mycket velande ändå väljer att titta på kallafakta om Parken Zoo, jag skulle ha låtit bli som jag först tänkte.. Illamående och ilska var det som kom över mig.
Jag skulle ha låtit bli!
Hur fan kan man slakta oskyldiga och utrotningshotade djuroch kasta dom på hög i en fryscontainer ?
Det är så sjukt så jag finner inga ord!
Varför inte avliva dom som jobbar på Zoo och vet vad som försiggår men ändå inte gör nått? Antagligen är dom känslokalla och hjärndöda så varför inte skjuta av dom och kasta på hög?
Känslokalla människor finns det gott om och behövs inga fler så en mer eller mindre kan väl inte skada!?
Eller är deras liv värt mer för att dom är människor ?
Med brännande ögonlock och hög puls väljer jag att radera vad jag nyss sett och tränar kroppen istället.

Hej å hå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0