Bättre sent än aldrig!

Inte ett dugg nervös fast det var dags för uppkörning nr 2 idag!
Ingen nervositet förens minutrarna innan, då minsann slog hjärtat trippla slag!
Åå jisses!
Tänk att det gick vägen, lycka !
Låång väg hem igen efter bilkörning, middag och familje mys i Västerås.
På vägen hem, precis inne i Örebro under första viadukten, står det ungefär 5 kuriduttungar och kastar ägg från bron på alla bilar som kör minst 110km/h på vägen under. Jag blev träffad, och livrädd!
För att inte tala om Mr M som sov och flög fram så han nästan var i framsätet med mig. Ungjävlar!
Vad fan är det för fel ? Uttråkade för att fritidsgården har lovstängt?
När vi sedan sköljer av våran fina svarta bil så upptäcker vi att det blivit märke i lacken på huven av smällen från äggjävlarna (!) åååååå !
Materiellt endast, det hade ju kunnat slutat med att jag inte såg nått och slirade runt på isgatan!
Hela och rena firar vi min stora dag med pizza & cola light.. Livet har sina goda stunder!
Håll er borta från gatorna för här kommer jaaag!!!


Kommentarer
Postat av: Karin

du e så jävla bääääst!
Lördags/natt/dejt!!!
Klart du får ta egen piké, tänkte om du ville ha en nytvättad,blomsterdoftande ;)
Kram o grattis igen!!! <3

2012-10-31 @ 20:25:24
URL: http://karinssnurriga.devote.se
Postat av: Anna-Sara

Gratulerar till körkortet o tack för en trevlig blogg:)

2012-11-01 @ 20:17:19
URL: http://annasarajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0