Barnkanalen!

Efter jobb, dagis och fika hos oss på B-gatan är det endast Barnkanalen kvar på Milos schema.
Liten är helt inne och totalt okontaktbar när det är sagostunden som visas.
Nästan så jag med blir lite nyfiken på vad som ska hända (!)
Snart dags för natten och jag tror att även jag kommer somna, är så trött efter förra nattens vakentid mellan baby-gny och hemska mardröm.
I min dröm skulle jag hjälpa till att stoppa kriminella, men dom "goda" var värre än alla kriminella tillsammans, som en galen sekt, det gick inte att komma ur det. Svettig och livrädd skår jag på TVn för att komma på andra tankar. Drömmer jag något hemskt så kommer jag ofta tillbaka till samma dröm fast jag varit vaken ett tag, fast det enda jag inte vill är att komma tillbaka.
Om min sovande hjärna och undermedvetna med blandning av intryck ger mig en underbar dröm och jag vaknar så är det omöjligt att komma tillbaka, fast det är det enda jag vill, why ?
Natten som komma skall är avbokad från mardrömmar och Milo-gny-sparkar-gråt-fasoner, så God Natt till mamma Maja !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0