Tisdag!

Fy och blä för att gå i slask och snö/regn storm tidigt på morgonen för att lämna Liten på dagis och sen hem igen.
En tripp på stan med fina vän botade irritationen från fuktiga fötter och blött hår med droppar som droppade ner från min spetsiga nästipp.
Shoppade lite.. Mycket!
Jag är nog bäst på att shoppa och bränns pengar, oavsett om jag bestämt mig för att inte slösa så slösar jag ändå (!) dålig karaktär, probably!
Hur som hellst kom vi hem liks blöta som innan, men med en batteridriven motorcykel till Lillen.
Hur kul kan inte det bli när han får gasa och köra runt själv ?
Såklart blev det succé och Milo den duktige fattade direkt hur man gasade och svängde och backade.
När vettigt folk äter middag, myser med familjen eller vad folk nu än gör så ringer det i min jobbar klocka, ut i snö/regnet ännu en gång för att slå död på några timmar på Sportbaren med bästa kollegan.
Allt är som det ska med andra ord..
Jobb, shopping, vardagsmat!

Nerbäddad i vita satin-sängkläder och 40 minuter kvar till ny dag tackar jag för mig och stämplar ut denna Tisdag med sammanfattningen blött, kallt, och trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0