Stalkers

Det är helt sinnessjukt att folk kan följa efter och trakassera andra!
Kan inte låta bli att bli liks förvånad och rädd varje gång jag kollar på TV3s program Stalkers (!)
På riktigt så är ju folk inte riktigt kloka i huvudet. Det skrämmer mig.
Varför vill man förfölja nån och bli hatad när det enda dom personerna verkar vilja är att bli älskade? Inte rätt metod att vinna nåns hjärta på liksom.
Varför ? Kommer jag någonsin kunna förstå eller nöja mig med ett svar? Det är helt orimligt!
Tänk om någon galen människa med för mycket fritid skulle Stalka mig eller nån i min familj, Hujedamig !
Tur att vi inte bor längst ner så varken folk från himmel eller helvete kan kika in och titta vad vi gör!

Såklart blir jag livrädd eftersom mänskligheten är Weird, längtar mer än någonsin tills min man kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0