Mitten på veckan !

Jag hade bestämt mig för en viss jacka igår och ändå blev det inget! Kommer jag nånsin kunna bestämma mig?
När tänker snön komma liksom ?
Världsliga problem på B-gatan!
Alla tankar som nånsin snurrat i min skalle är trasiga nu, hela hjärnan kokar och fräts sönder av färga-utväxt-färgen som äntligen hoppat upp på mitt hår och är i full action att gro in.
Kliar lite.. Kliar mycket.. Panik ångest knackar på och jag vill hoppa in i väggen med huvudet före, gaaah!
Är de det här som kallas för att rensa skallen? Färgen måste ju fräta genom huvudet in till hjärnan så starkt som det är?
Därför blondiner har roligare- för att allt upplevs för första gången jämt efter en resning bland cellerna mellan alla färgningar ?

Kvällen spenderas med handen i Godisskålen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0