Igår

Förr i tiden drog jag ut batterierna i Milos leksaker men inte längre, vilket jag kanske borde göra ?
En äckel-päckel learning puppy pratar alltid med mig fast ingen rört sig eller ens är i Milos rum! Försöker den säga nått med mening ?
Sitter i våran soffa och nätshoppar när den med sin övertrevliga och vänliga röst säger: "Tittut! Jag ser dig ! "
Va fan händer ?
Sneglar in i Milos rum och nog ser jag väl puppy också, vi har asså ögonkontakts battle, jag och ett pratande gosedjur!
Nånstans fast det såklart finns en förklaring då blir jag ändå nojig och livrädd.
Prata inte med mig, tack !


Kommentarer
Postat av: Angelica

Dom där hundarna har nå fel. Linda och Kid har en likadan och den säger bara: hihih heeeejsan! Jag blev också rädd. ;)

2012-11-16 @ 08:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0