Godingen!

Ler lite för mig själv nu när det tydligen inte ska gå att somna (!) Tittar på Liten som sover gott och tänker på hur gullig han var när vi besökte lekhyllorna på affären tidigare..
Välj vilken du vill, och Milo väljer faktiskt inte den största av alla monsterbilar som finns, blir chockad av hans beslut av en liten sjungande bil.
Näväl, det är ju perfekt.
Rullar vagnen några cm och ett högt tonläge med halvt missnöjd stämma hörs från vagnen..
Meeeeeer! Meeeeeer!
What ?
Jo mycket riktigt, han ska ha mer.
Mycket vill ha mer heter det väl av en anledning ?
Snäll och mesig som jag är som mamma så får han givetvis en till bil, allt för friden och med vänliga tankar åt resten av kunderna i butiken.
Sen rullar vi vagnen fort framåt, för att ev slippa bråk.
Neeej mamma skriker Liten med bestämd röst.
Åå gode Gud, är det kört nu ?
I rena farten tar vi en trumpet också (!)
Tada..
Med en avslappnad och nöjd suck känner jag mig lättad då Milo faktiskt inte sa mer efter det! Han blev nöjd med det helt enkelt.

Det är mitt eget fel att mitt lilla barn vill ha allt jämt.
Jag kan ju liksom inte låta bli..
Men vad gör man inte för den man älskar så högt på jorden ?

Tittar på Liten ännu en gång och ler,
Skitungen min!
Önskar att jag med kunde somna in och sova gott.
Vad gör jag vaken ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0