Eviga mörker

Inte konstigt att man är konstant trött och orkeslös, det är ju ett ständigt mörker utanför våra fönster.
Att det är mycket jobb just nu bidrar givetvis det med, men det är ju vardag och måste genomföras med eller utan protester.
Ett galet shoppingsug har kommit som en dimma över mig och trängt sifon i hjärnan, dock inte för att stanna hoppas jag. Vem vet, det kanske råder bot på det på Söndag då jag förmodligen kommer få några välfyllda kassar med mig hem från vårat folkkära Ullared?
Det gills ju liksom inte som shopping när det klickas hem från nätet, det ger inte den där äkta shopping-kicken som jag är ute efter.

Jag är inte miljonär pengamässigt men miljonär kärleksmässigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0