Bästa vän!

Kollade in en snygg kamouflage tröja för ett tag sedan, velade fram och tillbaka om jag skulle ha den.. Eller inte?
Åkte där ifrån utan tröja och har tänkt på henne sedan dess, varför tog jag den inte? Inte meningen?
Hur som hellst var hon glömd och tankar på annat snurrar runt som vanligt.
Dagen till ära får vi besök av bästa vän, världens finaste människa, vad vore jag utan henne vid min sida?
Möter upp kompisen med hennes fina leende och får en påse i famnen direkt när vi hälsat.
I påsen ligger en kamouflage tröja (!) till mig, istället för en körkorts blomma fick jag en körkortspresent i form av en super snygg tröja!
Åå bästa vän, snacka om att känna mig utan och innan.
Självklart åkte tröjan på direkt och pryder mig under sko-jobbet innan mötet i eftermiddag!

Lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0