Ger upp

Lämnat min betydelse i livet på dagis några timmar för att se hur det går.
Blöt & frusen sen promenaden till dagis, klär jag på mig igen och börjar traska hemåt med blöta skor, går i takt till ljudet av skvalp i reebok skon & fantiserar om sommar & sol!
Väl hemma konstaterar jag att jag inte har några nycklar, grattis Maja !
Antingen på dagis där nycklarna absolut inte gör någon nytta eller ännu mindre bra- liggandes i en äcklig regnvattens pöl ?!
Känner hur livsglädjen lämnar mig och jag får lust att lägga mig i en stor & skitig pöl & drunkna!
Jag orkar inte med mig själv !
Trodde graviditets demensen skulle släppa efter förlossningen- men hallå den är kvar 13 månader efter, eller är det åldern som tar ut sin rätt ?
Hur gammal är jag egentligen ? Om man som vissa tror att det fanns liv före detta så har jag säkert några år på nacken, men är det en ursäkt ?
Blir man inte nollställd årsmässigt i nytt liv ?
Hur som hellst så sitter jag på en trött gammal bänk på busstationen i nya lilla staden och väntar på livsglädjen som försvann på en hundradels sekund tidigare, sen ska jag testa det där med att umgås utanför jobb & utan barn!
Undra om jag kommer ihåg hur man gör ?
Testpanelen testar..

Åthelvete med Fredagsmys !


Kommentarer
Postat av: Karin

<3 Kramar om bästa du <3

2012-05-13 @ 11:06:08
URL: http://karinssnurriga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0