Film gråt

Två filmer att rekommendera:
1. 50/50 : handlar om en kille som får cancer! Så fruktansvärt bra & sorglig, alla med ett hjärta skulle fälla en tår som såg den, sen kanske tårarna inte behöver rinna som på mig.. Som vanligt! Sorgligt att sitta i soffan och se på TV skärmen att han är sjuk. För mig en "låtsas" värld, fruktansvärt att det kan drabba vem som hellst.
Skulle inte ens önska min värsta fiende nåt sånt.. Vem är min fiende ?

2. The vow: kärleksfullt gift par som är med i en bilolycka och frun tappar minnet!
Mannen kämpar för att få henne att minnas dom, också sorglig!
Tänk om det skulle hända oss, ellernån man känner ?
Fruktansvärt!

Så mellan för mycket jobb & vardags sysslor har vi hunnit myst ner oss till filmer, det är Lyx ❤

Glass med jordgubbssmak nästa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0