22 Maj

Fågelkvitter, halvfuktigt från natten och en kopp kaffe med massa mjölk på balkongen till min morgoncigg!
Det är ett sätt att börja dagen på men det kanske inte är rätt?
Det sist nämnda är fel- vet inte varför jag börjar rökt på vardagarna!
Finns det nått att skylla på ?
Känns som solen försöker komma fram, vilket alltid är en eneryboost.
Dagen till ära ska cykeln köras ut och trampas till dagis och vidare mot bussen och jobb 1 denna dag.
Nånstans ska jag även hinna med jobb nr 2 (!)
Så ser vissa dagar i veckan ut för mig, älskar ju att hålla igång så egentligen är det Inge problem- men ändå känns det tungt!
Nedräkning fest & trevligheter pågår- på Lördag smäller det!
Ännu ett par skor har flyttat in och ska göra mig sällskap i krogendimman och förhoppningsvis några sommarnätter framöver!

Sitter och dagdrömmer fast jag egentligen borde sparka mig själv i baken och komma igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0