Weekend !

Fredag - tvättstuga och utedag i solen !
Milo i famnen och tre stora påsar i hallen (från lagerhause) som ska ner tre trappor & bäras bort två hus..
Känner fort att det kan bli mission impossible, men envis som jag är så ger jag mig inte, har jag bestämt mig för nått så blir det oftast så !
Puttar ut påsarna i hallen och tar ett djupt andetag innan jag ger mig på att börja svettas & svära.
Mycket riktigt- hinner inte ens ut innan jag blir omsprungen av kompis som är sugen på att kolla livet i trappen !
Svordommarna kom fort och jag jagar katten upp och ner hundra gånger..
Sprang jag ner efter henne med 10 kg bebis i famnen så sprang hon upp-
Vi upp och hon ner !
VA FAN !
Så håller vi på ett tag och min hjärna är inte långt ifrån error och överhettning.
Tillslut får jag in katten - slut i psyke & uthållighet.
Nästa uppdrag dvs det riktiga uppdraget..
Bär ner en påse för 48 trappsteg,
bär ner nästa påse,
Och slutligen den sista påsen!
Överlevde nätt & jämnt och jag är så slut i armen att jag måste lägga ner Mini på golvet i trappen medans jag tar fram hans vagn, annars hade det kunnat hänt en olycka.
SEN ut och iväg med tvätten till tvättstugan.
Bestämmer mig för att ha en hel utedag då jag inte vill uppleva skräck scenariot igen.
PowerWalk- Skoshopping till Milo- fika & mellis ute i solen med sällskap.

Kvällen och ledig Fredag bjöd på taco, godis & draw something❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0