Tatuering är livet

Alltid varit intresserad av tatueringar..
Dels att spana på tatuerade kroppar, tatueringsprogram & drömmen om massor på min egen kropp !
Sån är jag !
Har massor redan på min lilla 43 kilos kropp men har inte fått nog.
Vill så gärna ha mer..
Man kan inte ha för många, inte jag !
Hade jag varit kille hade jag varit täckt,
tur för min mamma att jag blev tjej då va ?
Kommer stolt - med rak rygg & näsan högt visa mitt nya konstverk med kärlek.

Det har hunnits tagits 4 generationers kort också, INNAN tatueringen flyttade in på min hand..
Så bra- slapp mormor få hjärt attack för det också, räckte med att hon hade problem med mina slitna jeans och hur vi skulle dölja det på bästa sätt !
Dölja mina snyggaste & nyaste jeans ?
Fy farao !
Mormor: Du ser lite ut som Marlena Erhman på det här fotot.

Botox nästa ???


Kommentarer
Postat av: Eller

Jag vill också väga 43 kilo.

2012-03-22 @ 08:37:41
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Karin

fiiiin

ses vi på lör?

2012-03-23 @ 19:10:07
URL: http://karinssnurriga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0