Sista kvällen

Besök av bästa kompis idag med❤
Hon med stort H- snygg,smart,omtänksam & underbar.
One of a kind!
Lek ute med busungen och massa gott kaffe i högsta högg.
Kvällens sista aktivitet blev på Bankvägen med pappa & familj.
Med sovande älsklings pojke inlindad i sin nya fleece filt rullade både vagnen & jag mot mamma & sista kvällen i barndomshemmet.
Mörkt, svalt och folktomt på korta vägen, givetvis många tankar !
Här är jag uppvuxen med familj & vänner.. Förut mitt allt i livet - nu en del av livet.
Önskar på ett sätt att jag bodde i mitt Västerås som jag håller så kärt.
Men samtidigt har jag ju ett nytt liv i Karlskoga som jag inte vill gå miste om-
fina vänner & en ny familj.
Man kan inte få allt- så är jag uppväxt.
Men jag vill så gärna.
Man kan ju samtidigt tycka att det är bra att sakna, right ?
Just nu saknar jag min sambo/perfekta pojkvän, Katt kompis, galna vännerna.
Som jag får träffa imorgon då jag kommer tänka massor på det jag har i Västerås, så gör jag alltid.
Saknar- åker- saknar åt andra hållet- åker tillbaka.
Splittrad ?
Ganska bra ord som stämmer in på mig.

Helosan doft konstant- sourcream och onion chips- väntan på BB.
Puss & godnatt vänner & fiender !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0