O la la la I Love you Babe

Kastar i oss lite frukost och åker buss till city, buss ?
Inte igår men ganska mysigt faktiskt.
Handla här - handla där.. Shopping shopping shopping och massa fina påsar.
Kände mig mäktig som Julia Roberts i Pretty Women när hon shoppade loss, enda skillnaden var nog att jag inte hade en levande bärhjälps snubbe som bar mina kassar utan en blå Emmaljunga Cangaroo som skjutsade dom fram . Men heey vad gör de ?
För i den blåa Rols Roysen finns ju coolaste grabben i världshistorien !
Trötta & utmattade med kurrande magar blev det en bussresa "hem" igen för att fylla magarna med Kina mat, vilken upplevelse. Nästintill orgasm.. Såå gott !

Ser mörkret krypa fram medans vi njuter av sällskapet tre trappor upp på Folievägen.
Bebis sugen igen, kan man bli annat av att se en urgullig baby-boy i minsta format & storlek ? ❤

Nu det enda rätta : krypa ner bredvid Milo som jag idag nattade i min säng..
Vissa har det bra !
Tack och god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0