Nanny

Hej !
Jag är en mycket trött mamma i dessa förkylnings tider, inte sovit ordentligt på tre dygn.
Jag vill vara den bästa mamman som möjligt, men känner att det är lite svårt när ögonen inte vill samarbeta och humöret lätt kraschar och når botten.
Så jag söker dig.. Nanny !
Du ska hellst vara 60 år och ha grått lockigt hår som doftar respons schampo, lite små rynkor i panna och på händer (vill ju inte vara med om Beckham senariot med ung snygg barnflicka) eller hur ?
Självklart ska du älska allt med barn,
gråt skrik snor bajsblöja osv.
Tycka att livet är som bäst - komplett när du får vara uppe på natten och trösta bebisen.
Ett plus i kanten är om du vill duka fram frukost till mamman i huset dvs mig, eftersom det lätt kan bli fel när ögonen inte samarbetar och det näst intill är omöjligt att öppna dom utan att få chock av ljuset och dom stängs igen !
Seen ska jag bli bästa mamma Maja igen.
Så om du känner igen dig Berit, Maggan, Solveig eller vad du nu tycks heta så tveka inte att höra av dig !
Tack på förhand ❤
Bestes whisses..


Kommentarer
Postat av: Emma

sign me up!=)

2012-03-28 @ 21:51:15
Postat av: Karin

Timotej schampoooo!!!

2012-03-28 @ 22:09:51
URL: http://www.karinssnurriga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0