Lördag

Blåser kalla vindar och min knut på skallen blev till hästsvans antal gånger, däremot är det vår & skönt på lilla rastplatsen med galler uppe på tredje våningen utanför våran koja !
Här skulle jag kunna sitta länge.. Länge.
Men har hört att det vankas ett 12 timmars pass på Harrys, så vårsolen får vänta med att steka mitt ansikte.
Men heey vad gör det ? När man har roliga kollegor att spendera tid & otid med så väger det upp.
Så upp med håret i en skitig knut och på med ögonskugga för att sota bort ringarna runt ögonen från gårdagens jobb och för lite sömn.. I vanlig ordning(!)
Full fart mot Lördagens hockey & fest, ett brett leende i dimman, myspys belysning & pulserande musik som gör att jag kommer röra mig fram och tillbaka i samma takt & fart.
Släpper mammarollen, bebismys och bus för att bli.. Maja ! Endast Maja.
Välkommen Lördag & välkommen till Harrys ! ❤
Hej å hå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0