Inte alltid en dans på rosor

Av hela min nattsömn bestående av 4 timmar har Lilleman gråtit, snorat och snurrat runt !
Så inte ens en timmes sammanhängande sömn, tackar !
Nu har han förvisso somnat om igen och jag vill göra detsamma, men nått som tar emot, why ?
Övertrött blandat med rädsla att bli väckt om jag slår igen mina bruna.
Försökte suga snor ur mini näsborrarna men det slutade i skrik & panik och givetvis mer snor än vi började med,
så nu ligger jag i godistäcket och lyssnar på blöttsnor som susar i näsan på Liten varje gång han andas, kanske därför jag inte kan somna ?

Förutom jordens längsta dag att komma ihåg ska vi besöka Apoteket och köpa allt vi kommer åt för att skynda på tillfriskningsprocessen- så kanske OM jag har tur (!) så får jag sova nästa vecka !
Men heey- vad gör det med sömnbrist när jag har massa Sons of Anarchy att glutta på ?
Välkommen Onsdag .. Eller ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0