Hysteriskt

Åå gode skapare vilken crazy natt..
Hade glömt bort hur vakna, skrikiga & långa nätter kändes!
Inte sett min skatt så ledsen sen han var tre dagar gammal och han fick magknip av bröstmjölken och skrek så ena örat ramlade av, sedan dess har vi varit mycket bortskämda (tack & lov) tills han inatt kände för en favorit i repris- skriket från H-vetet.
En gång i timmen med värsta tänkbara siren ljud drog han igång och skrek tills slemmet sprutade åt alla håll !
Inget funkade .. Lugn & fin drog jag igång min fina stämma och sjung lite försiktigt för mitt monster, sjunger näst intill lika bra som Celine Dion, eller !?
Så idag, några jobbiga timmar senare är jag hes & lite trött.
Känner på baby-boy's panna och jag tror febern försvunnit.
Detta firas med största muggen fylld med starkt kaffe !
Yeey !
Idag ska köpas sångbok så jag slipper somna av trötthet från samma låt..

Hämtat paket med tema blommor, färg & sommar !
Kanske kommer mer paket idag ?
Hoppas- hoppet är det sista som sviker !
Trevlig Torsdag ❤
Tjoo..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0