God morgon !

Ligger i mitt gamla flickrum, dock utan namn på väggen & inga parfymflaskor på hyllan, som förr.
Denna gång med ett blöjpaket i soffan och en rese spjälsäng motväggen.
Tider förändras.. Inte heller är jag 15 år, utan närmare 25 (!)
Inga tankar på vilken kille man ska va ihop med, hur man ska klara provet man inte pluggat till, hur man ska få tag på cigg eller vad ska göra i helgen ?
Nu tittar jag upp i taket och undrar när Liten ska vakna & förtrolla min dag, om han ska äta välling eller gröt, vilken skötväska jag ska ha och vad jag ska shoppa på stan.

Nu är jag vuxen- som jag så länge längtade efter som yngre!
Nu har jag livet som jag så många gånger funderade på hur det skulle se ut med barn, kille, jobb.

Nu: Frukost med ögonsten ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0