+7 grader

Vår & sol även idag, kan man annat än njuta & längta mer efter sommaren ?
Promenad avklarad och jag har bänkat ner rumpan med träningsvärk på en bänk i solen i väntan på att Milo ska slå upp sina fantastiskt fina blåa ögon- passar utmärkt att blogga under tiden.
Förutom möte med kaffemaraton som bagage så har jag faktiskt inga planer (!) min annars rastlösa skäl & kropp är i total ro.. Plötsligt händer det !

Den som inte tar vara på vädret får skylla sig själv..
Jag & Chris Medina fortsätter må bra !


Kommentarer
Postat av: Jannica

Det är det verkligen :) Du har galet snygg kropp! så det har vart värt mödan!



Det har vart sjukt skönt att slippa löshåret, jag hade okså långt men de va slitet så fick kaåa mkt jag med, nu är det ner till brösten igen men vill ha ännu längre så får bli lite lös sålänge.



Köper på Tajmahal, billigt å bra, kör ju clips så det slits ju inte så mkt, därför jag kan köpa billigare hår än på rapunzel tex.

2012-03-14 @ 22:47:11
URL: http://jannicaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0