Hej va det går!

Jobba i bar när barnen tog studenten va underbart, vilken känsla!
Kommer så väl ihåg min egen student och drömde mig tillbaka för ett ögonblick, lovely!
Nästan så mina roughsminkade kinder fick sig ett spår över vardera sida, men jag lyckades hålla mig.. Denna gång!
Åå så blev det Lördag i vanlig ordning och besök på Ikea och shopping lite här & var, gissa om shoppoholic Maja va mer än nöjd med alla kassar som följde med oss hem ? Ooh Jaa..
Slog död på några kalla timmar med jackan på i baren utomhus och längtade mer än mycket hem till varma sängen med de nya kuddarna i.
Så fort går mina helger..
Snart slut på helgledigheten för vettigt folk- yes!
Själv fortsätter jag med jobb denna regniga&ruggiga Söndag och tar helg om en vecka, puh !

Morgonträning- kaffemaraton på work- regn som slår på rutan!
Dagdrömmer om sol, familjemys & godis..
Nedräkning pågår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0