fy skäms

Dåligt av mig att inte skriva ett enda inlägg på flera dagar, kära dagbok.
Men nån trött uppdatering & ändring av blogg.se gör att det inte är tillgängligt att blogga från fina vita Iphone.
Därför blir jag lat då jag endast använder datorn när räkningarna ska betalas, typ som idag.
Så då får man passa på att skriva..
Såklart hinner jag med massor- what else ?
Fixa naglar, firat midsommar med brännboll, grillat & drinkar, jobbat (!), träffat min underbara familj i gamla staden.
Allt går i samma fart som virvelvinden på markanden när man var yngre, snurrar åt alla håll, eller var det på den tiden folkölen som snurrade ?
Hur som hellst så är jag högt och lågt som vanligt och svårt att slappna av- håller igång hela dagarna tills jag stupar som ett litet barn i sängen på kvällarna, där jag dessutom har både nya täcken & sängkläder.
Sover som en prinsessa. LYX !
Vilket man kan behöva  om man ska vara en bra & utvilad mamma till världens vildaste & busigaste kille, herreguuud vilken energi & fart.
Skrattar -Skriker-Springer- Klättrar-Leker- Busar-Gör hyss-Kastar mat-Rivs&bits- Drar katten i svansen-Hoppar-Klättrar-Kramas&Pussas !
Phuu !
För att inte snacka om hur mycket & högt han pratar.. å pratar !
Underbara unge som förgyller mina dagar.
Och dagen tillära kommer barndomskompis & uppdrag hitta snygg klänning börjar !
 
Bilder bjuder jag på när blogg.se appen känner för att fungera igen, tillsdess instagram.
Tjooooho..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0