120612

Rotat i garderoben ett hundra tal gånger för att hitta nått att trivas i, efter några ombyten-kaos i garderoben- jeans funkar till allt tänket var jag klar och redo att möta kunderna i butiken för att sälja skor!
Timmarna rusade iväg i vanlig ordning och funderingar kring morgondagens klädval är i full gång redan!
Hur kan mina garderober va så smockade med kläder att det knappt går att få ut ett klädesplagg och ändå inget att sätta på min kropp ?
Medans hjärnan funderar på detta mysterium agerar min mage huvudkudde åt Liten som hittills ikväll har gråtit varje gång jag lämnat rummet.
Ger upp dagens tråkiga måsten som är kvar för att slöa till mig brevid mamma-sjuka Milo❤

Bara för att:
Älskar reklamen för Libero up&go när småungarna håller varandra i händerna framför fontänen..




Kommentarer
Postat av: Karin

Löv den reklamen mä!!! Ge mä bejbisar!

2012-06-16 @ 22:02:38
URL: http://www.karinssnurriga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0